E-mail marketing

Nog altijd de hoogste "return of investment"

Efficiënt en goedkoop

De afgelopen jaren zijn er ontzettend veel online marketing methodes bij gekomen. Een van de oudste is email marketing. Wat veel mensen niet weten is dat email marketing nog steeds een van de meest efficiëntste marketing methode is. Vandaar dat bijna alle succesvolle bedrijven aan email marketing doen. 

Waarom E-mail marketing

Directe Communicatie

Het grote voordeel is dat je weet zolang iemand zich niet uitschrijft er belangstelling is voor je bedrijf. De cijfers ondersteunen dit, die laten zien dat wanneer consumenten e-mail marketing ontvangen meer geld spenderen.

Resultaat

95% van de (online)consumenten gebruiken e-mail en 91% van hen bekijkt minimaal 1 keer per dag zijn/haar mail (bron: Exact Target). 

Email heeft ook de hoogste click-through (5%) en conversie (4,16%). De gemiddelde conversie van search is 2,64% en bij social is dat slechts 0,48%. (Bron: Litmus.com)

De hoogste ROI

Email heeft nog steeds de hoogste ROI van alle (online) kanalen. Een Amerikaans onderzoek wees uit dat voor elke geinvesteerde $1 je er 40 terugkreeg. Email stond hiermee met stips op nummer 1. Dat is onder andere de reden dat grote bedrijven als Bol.com en Coolblue massaal aan email marketing doen. 

Aan de slag met e-mail

Zelf de tijd of kennis niet in huis om een email campagne op te zetten? Wij ontwerpen, verzenden, rapporteren en optimaliseren je email campagnes. Of je nu een compleet geautomatiseerde funnel wilt ontwikkelen of 2 keer per maand een nieuwsbrief wilt verzenden. Wij nemen het je allemaal uit handen zodat jij je kunt concentreren op ondernemen.

Vrijblijvende offerte aanvragen

  Hoe gaan wij te werk?

Ook met email marketing houden wij de dingen graag simpel, begrijpelijk en efficient. Hieronder beknopt uitgelegd hoe wij te werk gaan bij het opzetten van je email marketing campagne. 

Offerte aanvragen

Stap 1

Doelstelling

Nadat wij kennis hebben gemaakt gaan we aan de slag om de doelstellingen te bepalen. Wat wil je bereiken? Wie is je doelgroep? Heb je al een lijst met inschrijvers die we kunnen mailen of begin je net? 

Stap 2

Doelstelling

Na de intake gaan wij aan de slag om de campagne op zetten. We maken samen een planning en schrijven eventueel de teksten en ontwerpen de nieuwsbrief template.

Stap 3

Alles-in-een

De campagne is live! Om de zoveel tijd zullen je contacten een nieuwsbrief ontvangen. Maar ook zullen we ervoor zorgen dat je lijst met potentiele klanten blijft groeien. Dit is dus niet het einde, maar nu begint het pas!

Share by: